Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 11 on Mon Jul 28, 2008 1:32 pm
Poll

Tahap pendidikan anda setakat ini:

7% 7% [ 1 ]
0% 0% [ 0 ]
21% 21% [ 3 ]
0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]
21% 21% [ 3 ]
0% 0% [ 0 ]
43% 43% [ 6 ]
7% 7% [ 1 ]
0% 0% [ 0 ]

Total Votes : 14


Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

View previous topic View next topic Go down

Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  Admin on Sun Jun 29, 2008 5:54 pm


KUALA LUMPUR: Bukan senang nak cantik. Itulah rumusan yang boleh dibuat berdasarkan pengakuan beberapa artis yang bukan saja berhabisan hingga ratusan ribu ringgit, tapi juga terpaksa tabah menahan sengsara untuk mengubah wajah dan susuk tubuh mereka supaya kelihatan menawan.

Di sebalik kejelitaan hari ini, ada di kalangan mereka pernah menderita apabila bahagian wajah yang ingin diubah bernanah, membengkak dan mengeras hingga menyebabkan mereka tidak boleh tersenyum dan mengunyah makanan.

Seorang artis memberitahu, sebelum proses rawatan sempurna, wajahnya tidak boleh diusik atau ia membengkak hingga rupanya jadi menakutkan.

“Sehingga kini bahagian wajah yang disuntik masih sensitif. Pernah saya terasa sakit yang amat sangat apabila anak terlanggar hidung saya,” katanya yang menerima lebih 30 suntikan vitamin C dan kolagen pada hampir sebahagian besar bahagian wajahnya.
kantoi Baca selanjutnya di Harian Metro
avatar
Admin
Admin

Posts : 128
Join date : 2008-06-28
Location : Kelana Jaya

View user profile http://forumsiswa.forummotion.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  sLeEpInBEaUtY on Sun Jun 29, 2008 6:00 pm

padan ler muke...
tu la sape suh x bersyukur ngan ape yg Allah dah bagi...
korek
avatar
sLeEpInBEaUtY

Posts : 61
Join date : 2008-06-29
Age : 32
Location : kelana jaya

View user profile http://lurvely-me.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  pinguin on Sun Jun 29, 2008 7:41 pm

tu la.. bersyukur la dgn apa yg ada.. hidup pun xlama. lama2 berkedut gak.
avatar
pinguin
Old Timer
Old Timer

Posts : 29
Join date : 2008-06-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  Admin on Sun Jun 29, 2008 7:45 pm

berpeluh kan kes zaman sekarang ramai yg xsemapt nk bruban n berkedut dah jelan terus
avatar
Admin
Admin

Posts : 128
Join date : 2008-06-28
Location : Kelana Jaya

View user profile http://forumsiswa.forummotion.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  pinguin on Sun Jun 29, 2008 7:47 pm

itu sudah semestinya.. hahahaa
avatar
pinguin
Old Timer
Old Timer

Posts : 29
Join date : 2008-06-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  sLeEpInBEaUtY on Sun Jun 29, 2008 10:07 pm

tu la pasal..sbb nak cantk sampai bawak padah kat diri
avatar
sLeEpInBEaUtY

Posts : 61
Join date : 2008-06-29
Age : 32
Location : kelana jaya

View user profile http://lurvely-me.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  Zulcyber on Tue Jul 01, 2008 3:00 am

hehe...
artis yg nama gelaran ratu cucuk 2 pun kannya lawa sgt...
dia nieh lagi lawa(k) - korek
avatar
Zulcyber

Posts : 12
Join date : 2008-07-01
Age : 28
Location : Alor Bintang

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  sLeEpInBEaUtY on Tue Jul 01, 2008 4:11 pm

sbb dorg xlawa la dorg wat ghitu..pastu pasan lawa
avatar
sLeEpInBEaUtY

Posts : 61
Join date : 2008-06-29
Age : 32
Location : kelana jaya

View user profile http://lurvely-me.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  cleo purplez on Tue Jul 01, 2008 10:29 pm

haa...betoi2..buat tmbh dosa je dok cucuk2 ni.org xtau brsyukur btl dgn ape yg tuhan dh bg kt kite.
avatar
cleo purplez

Posts : 6
Join date : 2008-07-01
Age : 32
Location : perak

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  Admin on Wed Jul 02, 2008 12:39 am

Memang la..dah manusia nie tidak pernah berpuas hati dgn apa yang mereka miliki..sebab tue mesti nk lebih walaupun dh dpt lebih dari yang sepatutnya...

p/s- xcaya g tanye micheal jackson..elok2 hitam manis..jd putih..last2 jadi alien..idung leh men cabut2
avatar
Admin
Admin

Posts : 128
Join date : 2008-06-28
Location : Kelana Jaya

View user profile http://forumsiswa.forummotion.com

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  fare4z on Tue Aug 26, 2008 8:07 pm

sebagai manusia,,kita kna bersyukur,, walaupun hodoh sekali mna pun :) hai
avatar
fare4z

Posts : 19
Join date : 2008-07-26
Age : 25

View user profile http://fare4z.artzz.net

Back to top Go down

Re: Bahana Kacantikan (pengakuan artis)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum